Retourneren
Ben je niet (helemaal) tevreden over de geleverde bestelling? Of is er iets mis?
Laat het ons weten! Dan zoeken wij, samen met jou, naar een gepaste oplossing.
Wil je (een deel van) jouw bestelling retourneren?
Laat ons dit dan binnen 30 dagen na ontvangst weten.
Vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Het ordernummer
- Welk(e) artikel(en) je wilt terugsturen
- Optioneel: De reden van je retouraanvraag
Op deze manier kunnen wij jou het beste en snelste helpen.
‘Niet goed? Geld terug!’-garantie
Wij hanteren een 'Niet goed? Geld terug!'-garantie.
Voldoet je bestelling niet aan de omschrijving of de afgesproken staat, zoals omschreven in onze algemene voorwaarden, hoofdstuk 'Garantie'? Dan kun je (dit deel van) je bestelling natuurlijk kosteloos retourneren.
Herroepingsrecht
De koper heeft het recht om een bestelling binnen veertien dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen. De koper krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De verzendkosten voor de retourzending komen voor rekening van de koper. Raadpleeg uw vervoerder voor de exacte tarieven.
Na deze retourmelding heeft de koper nog eens 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk te retourneren.
Indien de koper gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@TweedehandsWebwinkel.nl. Tweedehands Webwinkel betaalt binnen een periode van veertien dagen na aanmelding van de retour het verschuldigde orderbedrag terug aan de koper, mits de goederen reeds in goede orde retour ontvangen zijn.
Niet gefrankeerde zendingen worden door ons geweigerd. Voor leveringen onder rembours die worden geweigerd of niet worden opgehaald zonder vooraf aangekondigde geldige reden, wordt € 25,- in rekening gebracht voor de gemaakte onkosten.