Klachten

Niets is onmogelijk bij Tweedehands Webwinkel. Samen naar een oplossing!
Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets niet helemaal gaat volgens wens / zoals gepland. We adviseren om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@TweedehandsWebwinkel.nl of door op een andere manier contact met ons op te nemen. Dan zoeken wij, samen met jou, naar een gepaste oplossing.
Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via Stichting WebwinkelKeur.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op  http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2022 - 2024 Tweedehands Webwinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel